Te simți neliniștit să te întorci la birou în timpul pandemiei COVID-19? Este important să vă gestionați stresul pentru a vă asigura o revenire sănătoasă – fizic și mental, spun experții de la Universitatea de Stat din Ohio.

Sfaturi:

Gestionează-ți stresul: folosește aplicații de reducere a stresului, practică atenția și îngrijirea de sine care îți calmează respirația și nervii și fă-ți un plan la muncă. A avea un plan poate contribui mult la consolidarea rezistenței și să vă ajute să vă simțiți mai bine la întoarcere.

Rămâi în formă pentru a fi bine: aproximativ 80% din afecțiunile cronice pot fi prevenite prin angajarea a catorva modificări ale comportamentului stilului de viață, cum ar fi activitatea fizică regulată, consumul a cel puțin cinci fructe și legume pe zi și limitarea consumului de alcool. Aceste modificări pot face o mare diferență în a vă ajuta să luptați împotriva virușilor.

Păstrați distanța: evitați aglomerarea în sălile de conferințe și păstrați spațiul de lucru la cel puțin 6 metri de cel mai apropiat coleg de serviciu. Continuați să organizați întâlniri virtuale și limitați contactul direct. S-au făcut multe ajustări în ultimele luni pentru a ajuta angajații să lucreze de acasă. Experții în sănătate recomandă continuarea lucrărilor la distanță.

Păstrați-vă garda sus: Reducerea restricțiilor nu înseamnă că amenințarea s-a încheiat. Continuați să luați măsuri de precauție – spălați-vă mâinile timp de 20 de secunde, sa aveți la îndemână igienizant și șervețele de dezinfectare intotdeauna și sa curățați des suprafețele. Purtați o mască și evitați să strângeți mâinile altora.

Pentru mai multe informatii SSM si PSI Calarasi, click aici.