Siguranța in transporturi
Siguranța in transporturi

Siguranța in transporturi a crescut în aultimii ani datorită producătorilor de mașini care s-au străduit să îmbunătățească siguranța pasagerilor și a șoferilor pe locul din fata. In special prin introducerea noii tehnologii airbag.

Mașinile sunt una dintre cele mai periculoase căi de a călători. Deși nu este la fel de periculoasă ca motocicleta, automobilul vechi este mai periculos decât autobuzul sau zborul.

Siguranța în transporturi analizează protecția pasagerilor

Noua cercetare pentru siguranța în transporturi a analizat protectia pasagerilor din spate în cazul accidentului usor sau a accidentului mai grav. Constatările lor au arătat că pasagerii din locurile din spate ar putea fi mai expuși riscului de rănire sau de deces.

Cu toate acestea, în timp ce o mare parte din atenția în ceea ce privește siguranța in transporturi cu automobilul a fost pusă pe șofer. Dar, se pare că alți pasageri ar putea fi mai expuși riscului.

Cei care călătoresc în față, s-a dovedit ca au mai multe sanse de supravietuire. Acest lucru s-ar putea surprinde, dar există o explicație interesantă pentru asta.

Manusi Spuma Nitril CT HR

Locurile din spate au un risc mai ridicat

Între timp, siguranța pasagerilor din spate nu s-a bucurat de același nivel de atenție. Raportul a constatat că centurile de siguranță din spate sunt considerabil mai puțin eficiente și susceptibile.

Producătorii au depus multe eforturi pentru îmbunătățirea protecției șoferilor și a pasagerilor din locul din fata pentru a oferi siguranța in transporturi.

Testul de impact cu suprapunere moderată și testele de suprapunere mici, pe partea conducătorului și a pasagerilor, sunt un motiv major de pericol. Sperăm că o nouă evaluare a riscurilor va determina progrese similare pe bancheta din spate.

Studiul a investigat 117 accidente de mașină în care ocupanții din locurile din spate au fost uciși sau răniți grav. Acest studiu a fost sesizat prin fotografii și dosare medicale, precum și rapoarte de accident/autopsie.

În multe cazuri, pasagerii din spate au fost răniți mai sever decât ocupanții din față. Asta sugereaza o discrepanță în siguranță între rândurile din față și din spate.

Ei au descoperit că cel mai frecvent tip de leziune suferită în aceste cazuri au fost leziunile toracice, urmate îndeaproape de leziunile capului.

Producătorii de automobile trebuie să se concentreze mai mult pe siguranța pasagerilor din spate

In incheiere, indemnam pe producătorii de automobile să se concentreze mai mult pe siguranța pasagerilor din spate. De exemplu, limitatoarele de forță pot fi instalate destul de ușor.

În mod similar, unele mașini Ford și Mercedes-Benz au centuri de siguranță care sunt înarmate cu un airbag gonflabil, proiectat să distribuie forța pe trunchi și pe piept.

Cu toate acestea, implementarea unei multitudini de tehnologii nu este asa simpla precum pare.
Suntem încrezători că producătorii de vehicule pot găsi o modalitate de a rezolva acest puzzle pe bancheta din spate, la fel cum au reușit să facă în față.

Siguranța angajaților, doar cu ajutorul inspectorilor în securitate și sănătate la locul de muncă, aici!