Siguranța in transporturi. Locul cel mai periculos într-o mașină

0
287
Siguranța in transporturi
Siguranța in transporturi

Siguranța in transporturi. Mașinile sunt una dintre cele mai periculoase căi de a călători. Deși nu este la fel de periculoasă ca motocicleta, automobilul vechi încrezător este cu atât mai periculos decât autobuzul sau zborul.

Cu toate acestea, în timp ce o mare parte din atenția în ceea ce privește siguranța automobilelor a fost pusă pe șofer. Dar, se pare că alți pasageri ar putea fi mai expuși riscului.

Siguranța in transporturi

Noua cercetare pentru Siguranța transporturilor a analizat protectia pasagerilor din spate în cazul accidentului usor, sau a accidentului mai grav. Constatările lor au arătat că pasagerii din locurile din spate ar putea fi mai expuși riscului de rănire sau de deces. Cei care călătoresc în față, s-a dovedit ca au mai multe sanse de supravietuire. Acest lucru s-ar putea surprinde, dar există o explicație interesantă pentru asta.

Producătorii de mașini s-au străduit să îmbunătățească siguranța pasagerilor și șoferilor din locul din fata. In special prin introducerea noii tehnologii airbag.

Locurile din spate au un risc mai ridicat

Între timp, siguranța pasagerilor din spate nu s-a bucurat de același nivel de atenție. Raportul a constatat că centurile de siguranță din spate sunt considerabil mai puțin eficiente și susceptibile.

Producătorii au depus multe eforturi pentru îmbunătățirea protecției șoferilor și a pasagerilor din locul din fata.

Testul de impact cu suprapunere moderată și, mai recent, testele de suprapunere mici, pe partea conducătorului și a pasagerilor, sunt un motiv major de pericol. Sperăm că o nouă evaluare va determina progrese similare pe bancheta din spate.

Studiul a investigat 117 accidente de mașină în care ocupanții din locurile din spate au fost uciși sau răniți grav. Acest studiu a fost sesizat prin fotografii și dosare medicale, precum și rapoarte de accident și rapoarte de autopsie.

În multe cazuri, pasagerii din spate au fost răniți mai sever decât ocupanții din față. Asta sugereaza o discrepanță în siguranță între rândurile din față și din spate. Ei au descoperit că cel mai frecvent tip de leziune suferită în aceste cazuri au fost leziunile toracice, urmate îndeaproape de leziunile capului.

In incheiere, indemnam pe producătorii de automobile să se concentreze mai mult pe siguranța pasagerilor din spate. De exemplu, limitatoarele de forță pot fi instalate destul de ușor.

În mod similar, unele mașini Ford și Mercedes-Benz au centuri de siguranță care sunt înarmate cu un airbag gonflabil, proiectat să distribuie forța pe trunchi și pe piept.

Cu toate acestea, implementarea unei multitudini de tehnologii nu este asa simpla precum pare.
Suntem încrezători că producătorii de vehicule pot găsi o modalitate de a rezolva acest puzzle pe bancheta din spate, la fel cum au reușit să facă în față.