Nu ignora durerile de umar la locul de munca. În 2012, mai mult de 68.000 de evenimente la locul de muncă au avut ca efect rănirea la umăr, conform tabelului Consiliului Național al Siguranței. Leziunile la umăr pot afecta grav viața unui lucrător.

Departamentul de Asigurări de Sanatate din Texas, Divizia de Compensații a Muncitorilor afirmă că durerea este cel mai frecvent simptom al unei leziuni la umăr, cu alte simptome, inclusiv rigiditate si senzația de „blocare” și amorțeală sau furnicături pe braț.

Se recomandă următoarele sfaturi pentru a preveni rănile la umăr la locul de muncă:

  • Țineți coatele și genunchii îndoiți la 90 de grade.
  • Luați pauze regulate pentru a vă întinde și a vă plimba.
  • Aveți grijă atunci când efectuați o ridicare chiar ușoară. Păstrați-vă spatele cât mai drept, aplecându-vă și folosind picioarele pentru puterea de ridicare.
  • Asigurați-vă întotdeauna că urmați tehnici de ridicare adecvate.
  • Abțineți-vă de la a va catara pentru a ajunge la obiecte grele situate la inaltime. În schimb, utilizați un scaun cu trepte pentru a prelua elementele pozitionate sus.
  • Ascultați-vă corpul pentru a ști când trebuie să vă odihniți și rămâneți în formă bună pentru a evita entorsele.

Pentru mai multe informatii SSM si PSI, click aici.