Valoarea feedback-ului în organizații
Valoarea feedback-ului în organizații

Valoarea feedback-ului în organizații este dependentă de practicile de lucru din fiecare unitate în parte.

Feedback-ul regulat de la manageri ar trebui să fie oferit membrilor personalului, care apoi trebuie să îl folosească pentru a-și îmbunătăți performanța la locul de muncă.

Valoarea feedback-ului este importantă pentru performanța unei organizații

Feedback-ul este esențial într-o organizație, deoarece niciun angajat nu operează în vid și trebuie să fie informat despre defectele lor, precum și despre potențialele domenii de creștere.

Valoarea feedback-ului este atât de importantă pentru performanța unei organizații, încât multe dintre ele au reguli specifice pentru modul în care angajații trebuie să furnizeze și să primească feedback în mod regulat.

  • Feedback-ul nu trebuie să fie întotdeauna nefavorabil; este posibil ca managerii să complimenteze personalul pentru o lucrare bine făcută.
  • Feedback-ul are adesea o conotație negativă, deoarece anticipăm că superiorii noștri ne vor critica mai degrabă decât să ne laude.

Manusi Spuma Nitril CT HR

Feedback-ul trebuie să fie veridic și lipsit de sexism, rasism și speculații

Oferind feedback precis, în timp util, pertinent și nuanțat, un bun manager de oameni sau un manager de HR (Resurse Umane) poate face diferența în această situație.

După cum s-a stabilit deja, feedback-ul trebuie să fie cât mai precis posibil, astfel că managerii trebuie să se abțină de la a face observații vagi și speculative cu privire la munca membrilor personalului lor.

Într-adevăr, angajații ar trebui să-i avertizeze imediat pe superiorii managerului lor sau pe managerul de resurse umane dacă există ceva neplăcut în această contribuție.

Valoarea feedback-ului este dată de sesiunile de feedback în care nu sunt folosite părerile ca o platformă de discriminare bazată pe rasă, sex sau alți factori.

Reglementări riguroase cu privire la tipurile de remarci permise

În experiența noastră profesională am văzut mai multe cazuri de manageri care au făcut remarci deschise sau subtile, insensibile la rasă sau gen, către membrii personalului lor în timpul întâlnirilor de feedback.

Organizațiile trebuie să aibă reglementări riguroase cu privire la tipurile de remarci permise în timpul sesiunilor de feedback, deoarece acest lucru nu este doar detestabil, ci și ilegal.

Nu este întotdeauna cazul ca managerii să se abțină de la glume ușoare și, în aceste situații, este necesară o cunoaștere nuanțată a ceea ce sunt umorul, sexismul și rasismul pentru a afla valoarea feedback-ului.

Pe de altă parte, chiar și feedback-ul critic trebuie oferit pe un ton ferm, dar respectuos, pentru a preveni descurajarea persoanei care îl aude.

Angajații trebuie să fie motivați de feedback

Vorbind despre motivație, este mai bine să conduci sesiuni de feedback atunci când managerul este conștient de factorii care influențează motivația angajaților.

Scopul feedback-ului este de a ridica angajații mai degrabă decât de a-i submina. Dacă anumiți angajați sunt pur și simplu interesați de bani, șeful are foarte puține opțiuni.

Dacă un angajat este motivat intrinsec, ceea ce înseamnă că îi place munca solicitantă și satisfăcătoare, managerul trebuie să conceapă sesiuni de feedback într-un mod care să ia în considerare acești factori.

În cazul în care critica managerilor se referă la performanțele slabe ale unor angajați, scopul sesiunii ar fi:

  • Folosirea unei strategii în care managerul promite angajatului recompense și recunoaștere dacă își îmbunătățește performanța.
  • Necesitatea utilizării unei alte strategii dacă angajatul nu dă semne de progres sau de îmbunătățire a performanței lui.

Acest lucru indică faptul că valoarea feedback-ului este dată de pertinența circumstanțelor și a mediului în care lucrează angajatul.

Profită de oferta de mănuși de protecție, eficiente și rezistente, disponibile în magazinul SSMescu!

Valoarea feedback-ului în creșterea productivității și performanței angajaților

Feedback-ul în timp util este esențial, deoarece angajații sunt informați dacă performanța lor a fost depășită. De aceea, feedback-ul bun care îi încurajează să performeze mai bine trebuie trimis prompt.

Vă putem garanta că există numeroase organizații în care feedback-ul este oferit la gustări, prânz și cafea, dar nu au loc în mod serios tot timpul.

Managerii de resurse umane folosesc în mod regulat practica feedback-ului pentru a descrie comunicările interpersonale.

Contactați specialiștii HR ai SSM-SSM pentru a vă ajuta în managementul forței de muncă, pentru a crește valoarea feedback-ului!