SSM Sovata este interesată în crearea unui mediu de lucru sigur pentru toate întreprinderile, indiferent în ce sector își desfășoară activitatea. În industria hotelieră, promovarea siguranței este esențială, deoarece personalul hotelier are mai multe șanse de a fi rănit la locul de muncă decât alți lucrători de servicii.
Obiectivele SSM Sovata pentru bunăstarea la locul de muncă
În general, sarcina de a crea un mediu de lucru sigur începe cu managementul hotelului. Promovarea politicilor și măsurilor de securitate care pun membrii personalului pe primul loc le va permite acestora să își desfășoare munca într-un mediu sigur și să se simtă protejați atunci când sunt la locul de muncă.
SSM Sovata consideră cheia reușitei recunoașterea personalului și tratarea lor ca atare. Aceste măsuri pot îmbunătăți semnificativ eficacitatea hotelului, eficientizând în același timp operațiunile și îmbunătățind experiența oaspeților.
Pentru a vă ajuta să vă mențineți în siguranță personalul de menaj, personalul de la birou și alți angajați, SSM Sovata a adunat câteva dintre cele mai esențiale sfaturi privind siguranța hotelului, care pot fi implementate cu ușurință în orice mediu.
Siguranța hotelului poate implica orice, de la instalarea de pardoseli rezistente la alunecare, crearea unui plan de evacuare eficient până la furnizarea de cursuri regulate de siguranță, precum și dotarea personalului cu butoane de panică purtabile.
SSM Sovata efectuează evaluarea riscurilor
SSM Sovata pune un accent sporit pe siguranța hotelului. În perioada pandemiei, măștile au fost o parte standard a uniformei pentru majoritatea personalului de la recepție, menajere și securitatea hotelului. Personalul responsabil de curățenie trebuie să ia măsuri de precauție suplimentare care asigură camerele de hotel complet sterilizate și protejate.
Deși responsabilitatea principală pentru promovarea siguranței la locul de muncă ar trebui să revină proprietarilor și managerilor de hotel, există pași pe care angajații îi pot lua pentru a se proteja atunci când sunt la locul de muncă. Pentru a ușura evaluarea riscurilor în hoteluri, SSM Sovata enumeră câteva dintre cele mai importante măsuri de respectat:
-efectuați o formare regulată de siguranță;
-purtați un buton de panică;
-notificați colegilor locația dumneavoastră;
-folosiți carduri cheie;
-fiți conștienți de împrejurările în care vă aflați.
Măsuri de precauție recomandate de SSM Sovata
Siguranța hotelului este în esență o serie de măsuri și protocoale puse în aplicare de către hotelieri și conducerea hotelului, cu ajutorul SSM Sovata, pentru a proteja personalul și oaspeții hotelului. În cele mai multe cazuri, cu cât se iau mai multe măsuri pentru a proteja lucrătorii hotelurilor, cu atât personalul se va simți mai sigur și mai valoros.
Măsurile generale de siguranță luate în hoteluri variază de la o locație la alta. Cu toate acestea, toate hotelurile ar trebui să aibă un număr de protecții de bază pentru a menține personalul în siguranță și pentru a respecta reglementările locale și naționale.
SSM Sovata implementează măsurile necesare în toate hotelurile și motelurile pentru a fi protejate împotriva incendiilor. Aceste măsuri de siguranță ajută atât oaspeții hotelului, cât și angajații să iasă rapid și ușor din clădire dacă este detectat un incendiu.
Un număr tot mai mare de hoteluri introduc, de asemenea, butoane de panică și alte dispozitive de siguranță a angajaților. Aceste dispozitive pot ajuta angajații să alerteze colegii dacă întâmpină dificultăți în timpul turei.
Acest lucru este incredibil de important în industria hotelieră, deoarece aproximativ 88% dintre menajerele hotelului sunt femei, iar cercetările arată că aproximativ 58% dintre acești angajați au suferit o formă de hărțuire sexuală la locul de muncă.
Îmbunătățirea continuă a măsurilor SSM
SSM Sovata desfășoară sesiuni regulate de instruire pentru siguranța personalului. Aceste sesiuni ajută la menținerea angajaților la curent cu cele mai recente reguli și reglementări menite să-i mențină în siguranță la locul de muncă.
De asemenea, sesiunile pot oferi personalului oportunități de a vorbi despre incidentele care i-au făcut să se simtă nesiguri și de a sugera modalități de îmbunătățire a siguranței la locul de muncă în viitor.
Butoanele de panică sau dispozitivele de siguranță ale angajaților pot fi incredibil de utile în setările hotelului. Emiterea butoanelor de panică pentru personalul de menaj le permite să alerteze imediat colegii dacă se confruntă cu dificultăți.
Personalul poate folosi, de asemenea, butonul de panică pentru a cere ajutor dacă suferă răni grave în timpul lucrului, poate vedea un oaspete care are nevoie de asistență sau poate observa o situație tensionată sau periculoasă care necesită rezolvare imediată.
Costuri suplimentare pentru încălcarea legilor SSM
SSM Sovata colaborează cu orice tip de societate în vederea reprezentării în cazul controalelor din partea ITM Sovata. Echipa noastră vă poate întocmi planul de securitate și sănătate în muncă, incluzând documentația necesară, dar și programe de instruire a angajaților.
Aflați mai multe despre siguranța angajaților hotelului și aflați cum SSM Sovata vă poate ajuta să vă protejați personalul de la recepție, de securitate și de menaj, contactând un membru al echipei noastre accesând site-ul https://ssm-ssm.ro/contact/