Securitate și Sănătate în Muncă Sinaia (SSM Sinaia) vă propune să vă îmbunătățiți performanțele în materie de securitate și sănătate în muncă. Pentru a obține rezultate bune este nevoie de întocmirea unui plan anual, dar și de o viziune pe termen lung. Îmbunătățirea proceselor SSM poate fi realizată datorită întocmirii unui plan solid de sănătate și siguranță, concentrat pe obiective care vă ajută să minimizați riscurile cheie.
Măsurile propuse pentru îmbunătățirea securității și sănătății în muncă sunt conforme cu Legea nr.319/2006, legea SSM.
Inițiative ale SSM Sinaia pentru realizarea planului anual:
- Îmbunătățirea procedurilor de investigație a posibilelor situații.
- Angajamentul în securitate și sănătate va fi încurajat la nivelul întregii organizații.
- Sunt implementate planurile de siguranță pentru creșterea responsabilității angajaților.
- Vor fi îmbunătățite programele de formare în domeniul SSM.
- Completarea lacunelor din programele de sănătate și siguranță.
SSM Sinaia recomandă crearea unui mod nou de comunicare prin dezvoltarea unor proceduri cheie de lucru în siguranță. Pentru înțelegerea proceselor SSM puteți propune personalului dumneavoastră sondaje pe diferite teme.
Evaluările periodice, elemente cheie în cadrul planurilor
Elementele cheie ale unui program SSM bine întocmit îl reprezintă evaluările periodice. Pot fi obținute informații valoroase pentru identificarea zonelor care necesită îmbunătățiri. Utile sunt rezultatele obținute în urma evaluării, dar și procesele de raportare și colectare a datelor. Informațiile și recomandările obținute în urma auditului pot fi folosite în procesul de planificare. Pentru ca datele obținute să fie valoroase este nevoie de instrumente de evaluare a culturii sănătății și siguranței muncitorilor.
Cum efectuați colectarea datelor?
Este foarte importantă cantitatea de informații pe care le folosiți pentru determinarea inițiativelor de care aveți mare nevoie. Constatările auditului de sănătate și siguranță conțin prioritățile din evaluările de risc, rezultatele investigațiilor la fiecare loc de muncă, dar și date despre incidente și tipuri de răni.
Pentru a putea preveni un nou incident, se cere și opinia personalului implicat în incidentele anterioare.
Instrumente de date folosite la colectarea datelor
SSM Sinaia vă pune la dispoziție o serie de instrumente și rapoarte online, cu ajutorul cărora aflați date importante despre incidente și vătămări ale angajaților. Prin folosirea setului de instrumente vă puteți planifica programul de îmbunătățiri specifice SSM, reducând astfel costurile.
După evaluarea riscurilor cheie și analiza eficientă a proceselor de sănătate și securitate în muncă, puteți crea un plan cu inițiative adecvate nevoilor dumneavoastră.
Îndeplinirea obiectivelor SSM poate fi făcută mai ușor prin conturarea clară a planului, detalierea activităților specifice și stabilirea proceselor de urmărire pentru realizarea acestuia.
Managementul sănătății și siguranței
Managementul activ al sănătății și securității în muncă este un pas esențial pentru îmbunătățirea culturii SSM într-o organizație.
Pentru gestionarea eficientă a programului SSM este necesară dezvoltarea și implementarea inițiativelor de îmbunătățire a securității și sănătății la locul de muncă.
Un program eficient include măsuri precum:
- Evaluări ample ale riscului amplasamentului.
- Evaluări de conformitate.
- Inspecții la locul de muncă.
- Investigarea incidentelor.
- Respectarea cerințelor legale.
Măsuri de conducere pentru respectarea angajamentelor
Procesele de consultare a muncitorilor oferă îndrumări din partea SSM Sinaia pentru procesele active de management în domeniul SSM. În ajutorul respectării angajamentelor de folos este planificarea anuală de sănătate și siguranță, măsurarea și urmărirea scopurilor și obiectivelor, dar și autoevaluările continue la nivelul întregii unități.
Adoptarea acestor standarde este foarte benefică organizației dumneavoastră. Utilizarea lor vă poate îndruma către cele mai bune practici.
SSM Sinaia vă oferă ajutorul
Raporturile individuale și colective de muncă și modul în care sunt controlate aceste raporturile sunt reglementate de Legea nr. 53/2003.
Puteți beneficia de cele mai bune oferte de servicii în domeniul SSM, beneficiind și de consultanță gratuită pe toată durata colaborării. Întocmirea documentațiilor în regim de urgență, dar și programe de instruire periodică a angajaților vă sunt oferite de consultanți specializați.
Din multitudinea de oferte din piața sănătății și securității în muncă, alegeți SSM Sinaia, care vă oferă un raport excelent preț-calitate!