Protectia Mediului Salaj

Protectia Mediului Salaj nu mai este de-acum o problema

Te confrunti cu probleme de ordinul protectiei mediului Salaj pentru compania ta ?

Nu ai gasit un specialist care sa iti gestioneze situatia ?

Cu siguranta ai nevoie de expertiza unui profesionist in domeniu.

Fiecare dintre clientii nostri a avut probleme in acest sens. Fie ca a fost vorba de respectarea conditiilor de mediu impuse de lege sau scaderea impactului deseurilor asupra mediului, am gasit o solutie rapida. Iar solutiile noastre sunt la dispozitia ta. Cu o echipa responsabila, vei beneficia de servicii la cea mai buna calitate. Specialistii firmei de consultanta pot scadea foarte mult costurile companiei pe partea de protectia mediului. Noi vom cauta cele mai bune solutii personalizate pentru compania pe care o detineti. In plus,toate costurile cu personalul care se ocupa de acest domeniu vor fi reduse semnificativ. Doar da un click pe butonul “Acceseaza oferta” , suna la numarul de telefon sau completeaza formularul nostru, oricare ar fi nevoia ta.

Ce iti oferim ?

1.Consultanta de Mediu Salaj

Care sunt intrebarile tale cu privire la responsabilitatea pe care o ai fata de natura ?

Nu intelegi legislatia de mediu?

Afacerea ta are un impact asupra mediului inconjurator?

Angajatii tai au nevoie de un mediu protejat si sigur. Iar noi iti oferim ajutorul nostru profesional. In plus vei evita amenzile care se pot aplica conform OUG 195/2005 privind protectia mediului, pornind de la 5.000 lei pana la la 10.000 lei pentru persoane fizice, si de la 30.000 lei la 60.000 lei, pentru persoane juridice. Obligatia ta ca anterprenor este de a infiinta un departament specializat in protectia mediului sau sa apelezi la un expert in protectia mediului.

Ceea ce noi iti oferim implica urmatoarele :

  1. Evaluarea impactului de mediu produs companiei si actionarea pentru reducerea sau chiar eliminarea lui, prin respectarea legii in vigoare;

2. Intocmirea documentatiei pentru obtinerea actelor de reglementare (aviz, acord, autorizatie/autorizatie integrata de mediu, autorizatie de gospodarire a apelor, acord de preluare ape uzate);

3. Intocmirea documentatiei pentru obinerea actelor de reglementare prin evidentele specifie (substante chimice si periculoase, ulei uzat, anvelope, baterii si acumulatori, emisii, echipamente electrice si electronice, etc);

4. Realizarea si implementarea de planuri pentru reducerea deseurilor generate (reducerea , reducerea consumului de resurse si energie);

5. Monitorizarea factorilor de mediu (apa, aer, sol, subsol, zgomot si vibratii);

6. Participarea in cadrul verificarilor /controalelor efectuate de catre autoritatile competente in domeniu (Agentia pentru Protectia Mediului, Garda de Mediu, Politia Locala, Administratia Fondului pentru Mediu);

7. Respectarea prevederilor de reglementare detinute;

Si totusi, cum rezolvam problema deseurilor ?

Aveti obligatia conform Legii 211/2011 – Art. 22 – sa desemnati o persoana din randul angajatilor proprii care sa urmareasca si sa asigure indeplinirea obligatiilor prevazute de prezenta lege.

Protectia Mediului Salaj – Informatii utile

Responsabilitatea consultantului de mediu este :

a. Identifica toate deseurile produse de Beneficiar;

b. Intocmeste si pastreaza evidenta deseurilor produse de Beneficiar;

c. Raporteaza catre APM evidenta anuala a gestiunii deseurilor, atat in format hartie cat si online in SIM;

d. Gestioneaza deseurile speciale: uleiuri uzate, DEEE-uri (deseuri de echipamente electrice si electronice, baterii), anvelope, ambalaje contaminate;

e. Realizeaza gestiunea ambalajelor si a deseurilor de ambalaje si de a le transmite catre Administratia Fondului de Mediu si APM;

f. Completeaza documentele de transport pentru toate deseurile livrate catre societati autorizate, Anexa 2 din HG 1061/2008- pentru deseurile periculoase si Anexa 3 din HG 1061/2008;

g. Asigura ca deseurile sa fie predate doar societatilor autorizate pentru preluare deseuri;

h. Asigura o caracterizare a tuturor deseurilor produse de Beneficiar;

i. Obtine de la APM si IGSU aprobarea pentru transportul deseurilor periculoase ce depaseste 1000 kg/an;

j. Urmareste sa nu depaseasca cantitatile de deseuri specificate in autorizatia de mediu;

Daca ceea ce ai gasit mai sus este printre nevoile tale, solicita oferta RSGE de protectia mediului, iar expertii nostri fi la dispozitia ta in cel mai scurt timp.

2. Audit de Mediu Salaj

Stii care sunt cerintele tale de protejare a mediului pentru a diminua efectul asupra cadrului natural?

Ai aflat de penallitatile primate in cazul nerespectarii obligatiilor?

Din experienta anterioara am descoperit ca pentru a-si pastra productia si muncitorii in siguranta, managerii companiei recurg la experti de mediu care rezolva problemele de orice gen. Expertii RSGE sunt dispusi sa verifice si sa identifice procesele tehnologice cu potential impact asupra mediului si intrarile de materii prime. De asemenea, vor fi verificate tipurile de deseuri generate, zonele de generare si depozitare temporara a deseurilor, depozitarea substantelor chimice periculoase, tipurile si cantitatile de ambalaje puse pe piata, tipurile de produse, etc.

Protectia Mediului Salaj – Informatii utile

Daca ceea ce ai nevoie este un audit de mediu, aici gasesti toate documentele de care vei avea nevoie.

1. Actele societatii, pentru verificarea codurilor CAEN inregistrate la Registrul Comertului pentru punctul de lucru si stabilirea obligativitatii solicitarii si obtinerii autorizatiei de mediu.

2. Contractele actualizate pentru utilitati (alimentare cu apa, canalizare, alimentare cu gaze, deseuri generate);

3. Acte de reglementare detinute (autorizatia si acordul de mediu, autorizatia de gospodarirea apelor, acordul de preluare ape uzate) pentru identificarea obligatiilor de monitorizare si raportare catre autoritati;

4. Rapoartele de control emise de autoritatile competente in domeniul protectiei mediului (GNM, Politia locala, AFM, etc.) pentru identificarea masurilor impuse in urma controalelor efectuate si daca aceste masuri au fost indeplinite la termen;

5. Diferite inregistrari solicitate de legislatie (inregistrarea in Registrul importatorilor/ producatorilor de baterii/acumulatori/echipamente electrice si electronice, inregistrarea in Registrul celor care nu se autorizeaza conform Legii 211/2011, etc);

6. Decizii pentru desemnarea responsabilului de mediu, responsabil gestiunea deseurilor si detinerea certificarii in managementul deseurilor;

7. Dovada inregistrarii societatii in Sistemul Integrat de Mediu (SIM) si realizarea tuturor raportarilor online;

8. Identificarea deseurilor generate, codificarea acestora si evidenta lunara conform modelului prevazut in legislatia in vigoare;

9. Evidenta anuala privind deseurile generate si dovada inregistarii in format hartie la APM;

10. Evidenta si raportarea catre APM a ambalajelor si deseurilor de ambalaje gestionate;

Informatii utile Audit de Mediu

1. Lista substantelor si preparatelor chimice periculoase si dovada transmiterii acesteia catre ITM (Inspectoratul teritorial de munca) si APM;

2. Evidenta privind substantele chimice periculoase gestionate si a ambalajelor acestora;

3. Fisele tehnice de securitate ale substantelor chimice gestionate;

4. Formularele de incarcare-descarcare deseuri generate (Anexa 1 pentru aprobarea transportului de deseuri periculoase generate peste 1 to/an, Anexa 2 predare deseuri periculoase, Anexa 3 deseuri nepericuloase);

5. Evidenta uleiurilor produse/importate, proaspete consumate, precum si a uleiurilor uzate generate/colectate/valorificate/eliminate;

6. Evidenta bateriilor si acumulatorilor produsi/importati;

7. Evidenta anvelopelor noi si/sau uzate destinate reutilizarii;

8. Bilantul anual al solventilor (obligatie in special in cazul tipografiilor, spalatoriilor chimice, curatarea si acoperirea suprafetelor utilizand solvent, fabricarea incaltamintei, fabricarea vopselurilor, lacurilor, etc);

9. Plan privind poluarile accidentale.

10. Buletine de analiza pentru toti indicatorii precizati in autorizatia de mediu/ acordul de preluare ape uzate/ autorizatia de gospodarirea apelor.

11. In cadrul auditului de mediu, un tip specific de audit poate fi reprezentat de auditul deseurilor generate pe amplasament.

In urma auditului de deseuri se intocmeste un plan de prevenire si reducere deseuri, conform normelor legislative.

Mai pe scurt, ai totul aici:

a. Verificarea amplasamentului (modalitate actuala de depozitare deseuri);

b. Verificarea documentelor detinute (contracte colectori, autorizatii de mediu colectori, Anexa1/Anexa 2/Anexa 3);

c. Identificarea tipurilor de deseuri generate;

d. Identificarea operatiunilor de valorificare / eliminare specifice deseurilor generate;

e. Verificarea legislatiei (obligatii specifice conform tipurilor de deseuri generate);

f. Identificarea solutiilor de colectare selective sau identificarea colectorilor pentru toate tipurile de deseuri generate;

g. Realizarea raportului de audit si a Planului de prevenire si reducere a deseurilor; Producatorii sau organizatiile care implementeaza obligatiile privind raspunderea extinsa a producatorului trebuie sa instituie un mecanism de audit intern. Se completeaza cu un audit independent pentru evaluarea calitatii datelor raportate. Cerintele Regulamentului (CE) nr. 1.013/2006 al Parlamentului European si al Consiliului din 14 iunie 2006 privind transferurile de deseuri, cu modificarile ulterioare? Daca ceea ce ai gasit mai sus este printre nevoile tale, solicita oferta RSGE iar expertii nostri vor fi la dispozitia ta in cel mai scurt timp.

3. Responsabil de mediu Salaj

Consultantul de mediu si responsabilul de mediu.

Care este diferenta? De care dintre ei vei avea nevoie?

Responsabilul de mediu preia in special atributiile protectiei mediului unei companii in comparatie cu consultantul de mediu. Acesta preia responsabilitatile de mediu ale mai multor companii. Este obligat sa cunoasca specificul fiecarei activitati, particularitatile privind impactul asupra mediului ale acestora si sa propuna solutii de conformare si dezvSalajare durabila. Consultantii de mediu sunt intotdeauna cei mai informati si pregatiti in probleme de mediu. Acestia realizeaza analize si statistici ale pietei in privinta identificarii solutiilor eficiente cost/beneficiu referitoare la echipamentele de mediu.

De asemenea, se ocupa de managementul deseurilor, responsabilitatile privind modalitatile optime de gestionare a atingerii tintelor anuale de recicalare/valorificare. Consultantii de mediu sunt nevoiti sa obtina acreditarile eliberate de catre Ministerul Mediului in special in cadrul procedurilor de obtinere a actelor de reglementare.

Echipa RSGE dispune atat de Responsabili de mediu cat si de Consultanti de mediu. Alegerea este a ta! Daca ceea ce ai gasit mai sus este printre nevoile tale, solicita oferta RSGE iar expertii nostri vor fi la dispozitia ta in cel mai scurt timp.

4. Managementul deseurilor

Nu lasa deseurile sa iti blocheze activitatea! Problema deseurilor si gestionarea acestora a devenit o tema controversata si extrem de importanta atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice.

Cum te descurci cu deseurile rezultate in urma activitatii profesionale?

Ai un plan care sa previna aparitia deseurilor? Sti ca astfel vei economisi timp si bani?

Daca ti-ai pus toate aceste intrebari, avem o veste buna pentru tine ! ! ! RSGE, companie specializata in protectia mediului, este la dispozitia ta pentru a gestiona toate tipurile de deseuri, incat tu sa nu incalci legea. Echipa RSGE desfasoara, de asemenea audit in problema deseurilor prin elaborarea de programe ce previn si reduc aparitia deseurilor. Oferim consultanta privind respectarea prevederilor legale actualizate in relatia cu autoritatile competente in domeniul protectiei mediului.

Protectia Mediului Salaj – Informatii utile

Care sunt faptele contraventionale?

– abandonarea deseurilor si a ambalajelor pe spatiile verzi;

– caile de comunicatie, in locuri publice si in alte locuri nepermise;

– lipsa unei evidente stricte a producerii, transportului, valorificarii si eliminarii deseurilor;

Fa o alegere inteleapta, evita amenzile de pana la 4000 de lei, contacteaza-ne chiar aum! Daca ceea ce ai gasit mai sus este printre nevoile tale, solicita oferta RSGE iar expertii nostri vor fi la dispozitia ta in cel mai scurt timp.

5. Raportari AFM

Recicleaza ambalajele si scapi de plata catre AFM ! Detii sau administrezi o societate comerciala care produce sau utilizeaza ambalaje? Cine se ocupa de intocmirea rapoartelor pentru AFM (Administatia Fondului de Mediu) privind gestionarea ambalajelor si a deseurilor din ambalaje? Echipa RSGE va usura intreaga munca, executand rapid declaratiile asupra tuturor tipurilor de ambalaje introduse noi in piata. Prin identificarea produselor noi si a greutatii ambalajelor aferente acestora.

Te intrebi de ce ai avea nevoie de aceste rapoarte?

Deoarece este o obligatie legala de a tine evidenta ambalajelor nou introduse pe piata din Romania, fie ca producator sau ca importator.

Ai intrebari despre reciclarea sau revalorificarea ambalajelor introduse pe piata?

Aveti la dispozitie experti care pot elabora si planuri aplicate de prevenire a generarii de deseuri de ambalaje prin utilizarea ambalajelor intr-un mod efficient.

Protectia Mediului Salaj – Informatii utile

Societatile care au obligatia legala de a raporta ambalajele introduse pe piata sunt agentii economici care introduc pe piata produse ambalate (producatori sau importatori). De asemenea aici se incadreaza cei care supra-ambaleaza produse ambalate individual in vederea revanzarii/redistribuirii si cei care introduc pe piata ambalaje de desfacere (producatori sau importatori).

Acestea sunt responsabile pentru deseurile generate de ambalajele primare, secundare si tertiare folosite, informatii ce sunt prinse in raportarile catre AFM. Producatorii de ambalaje trebuie, de asemenea, sa utilizeze un sistem de marcare si identificare pentru ambalaje, facilitandu-se astfel procesul de recuperare si reciclare a deseurilor de ambalaje. Conform legislatiei in vigoare, trebuie raportate toate tipurile de ambalaje, plecand de la identificarea si clasificarea corecta a acestora.

Nerespectarea prevederilor legale

Nerespectarea prevederilor legale atrage amenzi cu valori plecand de la 500 lei pana la 1.000 lei, pentru persoane fizice si de la 1.000 lei pana la 5.000 lei, pentru persoane juridice, potrivit Ordonantei 31/2013. Adresa sediului AFM Bucuresti unde se depun declaratii este: Splaiul Independentei nr. 294, Corp A, Sector 6 Bucuresti, cod postal: 060031 iar programul de lucru este de luni– joi intre orele 08:00 – 16:30 si vineri intre orele 08:00 – 14:00.

Raportarile catre AFM se redacteaza lunar si se depun pana pe data de 25 a fiecarei luni. Daca ceea ce ai gasit mai sus este printre nevoile tale, solicita oferta RSGE iar expertii nostri vor fi la dispozitia ta in cel mai scurt timp.

6. Raportari ANPM Salaj

Cum afla autoritatile despre activitatea companiei in privinta deseurilor ?

Cum poti tine sub control evidenta deseurilor generate de societatea economica ?

Prin raportarile catre ANPM – Agentia Nationala pentru Protectia Mediului. Raportarile catre ANPM nu trebuie sa reprezinte un motiv de ingrijorare, RSGE are cei mai pregatiti experti. Agentia Nationala pentru Protectia Mediulu Salaj (ANPM) asigura respectarea prevederilor specifice privind gestionarea deseurilor pentru siguranta si protectia sanatatii si a mediului. Gestionarea corecta a deseurilor comporta caracter obligatoriu si se realizeaza prin valorificarea eficienta a deseurilor. Plecand de la colectarea separata a cel putin urmatoarelor categorii de deseuri: hartie, metal, plastic si sticla.

Protectia Mediului Salaj – Informatii utile

Este interzisa amestecarea diferitelor categorii de deseuri, fiecare avand un grad specific de periculozitate. Protejarea mediului inconjurator este unul dintre cele mai importante aspecte de pe pamant. Echipa RSGE va prelua intreaga munca de colectare a datelor, intocmirea si depunerea rapoartelor catre institutiile de stat, in termeni legali.

Raportarile ANPM prevazute de lege sunt:

– Raportarea lunara, trimestriala sau semestriala a deseurilor generate, conform autorizatiei de mediu sau a legislatiei;

– Raportare in SIM a deseurilor generate si / sau colectate; – Raportarea semestriala a uleiurilor uzate;

– Raportarea anuala la APM a DEEE-urilor colectate, pe format de hartie;

– Raportarea anuala a acumulatorilor uzati colectati, pana la data de 28 februarie pentru anul anterior; – Raportari cu privire la gestionarea anvelopelor uzate;

– Raportari cu privire la monitorizarea factorilor de mediu (apa, aer, sol/subsol, zgomot si vibratii);

– Raportare anuala a cantitatilor de ambalaje introduse in piata catre Agentia pentru mediului – Nerespectarea obligatiei de a intocmi rapoarte pentru ANPM conduce la sanctiuni severe.

Daca ceea ce ai gasit mai sus este printre nevoile tale, solicita oferta RSGE iar expertii nostri vor fi la dispozitia ta in cel mai scurt timp!