ISCIR – RSVTI Chitila

iscir chitila rsvti chitila
iscir chitila rsvti chitila

Ca orice alte instalatii sub presiune sau de ridicat, telecabinele sunt supuse autorizarii ISCIR Chitila si verificarilor RVSTI Chitila de catre un specialist. Contactati-ne acum pentru o oferta ISCIR Chitila – RSVTI Chitila.

1. Dezastru telecabina Cavalese 1976

Cel mai fatal accident de telecabina din istorie, care a dus la moartea a patruzeci si trei de persoane, s-a produs pe 9 martie 1976 in Italia, langa statiunea de schi Cavalese.

Incidentul s-a produs in timp ce telecabina cobora pe Mt. Cermis si vagoanele de otel ale telecabinei s-au rupt, aruncand telecabina la 660 de picioare pe marginea muntelui.

Telecabina a alunecat la 200 de metri inainte de a se opri in cele din urma intr-o pajiste cu iarba. Partea superioara a masinii a fost complet zdrobita cand unitatea de suspensie de 3 tone s-a prabusit in acoperisul masinii.

Au murit 43 de persoane, inclusiv 15 copii si doua persoane care operau telecabina. Doar o fata milaneza de 14 ani care era intr-o excursie scolara a supravietuit. Majoritatea victimelor acestei catastrofe erau vest-germani. Telecabina transporta un cetatean francez, 21 de germani, 11 pasageri italieni si 7 austrieci.

Ancheta a dezvaluit ca prabusirea a fost cauzata de vanturile puternice care au provocat trecerea cablurilor mobile si stationare, provocand deconectarea unuia de cealalta. Infrangerea ar fi putut fi prevenita daca sistemul automat de oprire a trenului ar fi fost activat.

2. Accidentul telecabinei ISCIR Chitila din Tbilisi in 1990.

20 de persoane si-au pierdut viata si 15 au fost ranite intr-un accident de tramvai aerian pe 1 iunie 1990 in Tbilisi, capitala Georgiei sovietice. Accidentul a implicat doua gondole care circulau pe traseul telecabinei intre Muntele Mtatsminda si Bulevardul Rustaveli.

Una dintre gondole cobora pe partea de munte si se apropia de turnul de sprijin inferior, in timp ce cealalta urca. Din motive inca nedetectate, franghia de transport in interiorul cuplajului superior al nacelei s-a rupt, determinand ambele nacele sa alunece pe pante. In accident, patru pasageri au fost ucisi pe gondola inferioara, iar restul pe cea superioara

3. Dezastrul telecabinei Cavalese din 1998.

Lantul muntos Dolomiti din Italia a fost martorul unui alt accident terifiant terifiant pe 3 februarie 1998. Dezastrul s-a petrecut in apropierea statiunii de schi Cavalese si a luat viata a 20 de pasageri la bordul telecabinei.

Accidentul s-a produs atunci cand un avion al Corpului Marinei SUA, care zbura mai jos impotriva reglementarilor, a taiat cablul care sustinea telecabina aeriana. Zavorul cablului a lasat nacela la 260 de picioare la pamant, ucigand 20 la bord.

Membrii echipajului aeronavei au fost achitati din cauza lipsei de probe. Ulterior s-a descoperit ca unul dintre membrii echipajului a distrus banda care continea dovezi incriminatoare care indica implicarea echipajului avionului in accident.

4. 1999 Catastrofa telecabinei Saint-Étienne-En-Dévoluy

La 1 iulie 1999, in Saint-Étienne-en-Dévoluy, Franta, o gondola a rupt cablul si a cazut 80 de metri pe versantii stancosi ai vaii, ucigand toate cele 20 de persoane la bord. Toti cei care au murit erau francezi si erau astronomi, restauratori, muncitori in constructii si tehnicieni.

Contactati-ne ACUM pentru o oferta SSM Chitila.

5. Dezastrul din telecabina din Singapore din 1983

La 29 ianuarie 1983, doua telecabine ale sistemului de telecabine din Singapore s-au aruncat la 55 de metri in mare, ucigand sapte persoane.

Accidentul s-a intamplat cand platforma de foraj a unei platforme petroliere inregistrate in Panama, numita Eniwetok, s-a incurcat in cablul care circula intre Sentosa si Jardine Steps in timp ce era remorcat, rupandu-l. Alti treisprezece pasageri au fost, de asemenea, prinsi in alte patru telecabine de pe linie.

6. Dezastrul din 2017 al telecabinei ISCIR Chitila Gulmarg

Unul dintre cele mai letale dezastre din telecabina a avut loc in Gulmargu, Jammu si Kashmir, India. Telecabina a cazut la pamant la cativa metri mai jos cand copacul a cazut pe cablul pe care se afla.

Sapte persoane, inclusiv patru membri ai familiei din Delhi, si-au pierdut viata in urma accidentului. Alte cateva telecabine de pe linie s-au blocat in aer, iar pasagerii s-au rugat pentru siguranta lor, in timp ce vagoanele se leganau periculos in vant.

Salvatorii includeau muncitori ai armatei indiene, alti salvatori, ghizi turistici si rezidenti obisnuiti din regiune. Toata lumea a muncit din greu pentru a salva pasagerii imobilizati si pentru a-i linisti pe cei dragi de la sol.

Completeaza formularul de mai jos pentru o oferta rapida, sau click AICI.