HR Roman (Resurse Umane Roman)

HR Roman pune accent pe talentul viitorilor angajați
HR Roman pune accent pe talentul viitorilor angajați

HR Roman (Resurse Umane Roman), prin departamentul de personal, se ocupă de distribuirea cererilor, a formularelor de înregistrare a asigurărilor către personal și de procesarea salariilor în companii.

Este responsabilitatea managerilor HR să creeze soluții strategice pentru problemele legate de ocuparea forței de muncă care au impact asupra capacității organizației de a-și atinge obiectivele de productivitate și performanță.

HR Roman (resurse Umane Roman) are responsabilități cu administrarea personalului

Responsabilitățile departamentului de personal erau, în urmă cu mulți ani, în primul rând administrative. În următoarea perioadă, s-a văzut o creștere a alinierii managementului uman cu obiectivele corporative globale.

Companiile au început să angajeze manageri de resurse umane cu abilități de management strategic. Managementul resurselor umane înseamnă responsabilități cu administrarea personalului.

Unele companii preferă termenul „capital uman” față de termenul învechit „resurse umane”. Acesta este rezultatul unei schimbări fundamentale a modului în care companiile își văd relația cu forța de muncă.

Capitalul uman recunoaște valoarea pe care indivizii o oferă unei organizații, spre deosebire de strategia standard de resurse umane, care definește angajarea ca un rol cu ​​funcții.

Specialiștii HR Roman centrează această strategie pe oameni, deoarece pune accent pe punctele forte și talentele angajaților și le permite să modeleze și să influențeze compania.
Manusi Spuma Nitril CT HR

Securitatea muncii și managementul riscurilor sunt responsabilități strategice

Una dintre responsabilitățile strategice ale managementului în resursele umane ale HR Roman este să se asigure că nu există pericole inutile la locul de muncă.

Managementul riscurilor și reducerea potențialelor pierderi cauzate de răniri și decese la locul de muncă sunt componente importante ale dezvoltării unui plan strategic pentru siguranța la locul de muncă.

Un plan strategic poate ajuta la reducerea costului asigurării pentru organizație în domeniul compensației lucrătorilor.

Una dintre responsabilitățile practice implicate în stabilirea unui loc de muncă sigur este reducerea accidentelor prin instruirea lucrătorilor despre cum să utilizeze aparate și utilaje complicate și echipamentele de protecție.

Beneficiile și compensațiile angajaților reflectă imaginea companiei

O parte din reputația și imaginea unei companii pe piață este determinată de politica sa de compensare și beneficii.

În plus, deciziile luate de managementul resurselor umane cu privire la grilele de salarizare și avantajele angajaților pot avea un efect asupra fericirii angajaților și asupra capacității organizației de a găsi angajați talentați.

Variabilele pe care managerii HR Roman le iau în considerare atunci când creează un plan strategic pentru salarii și beneficii includ:

-evaluarea locurilor de muncă;

-condițiile de pe piața muncii;

-lipsa forței de muncă;

-constrângerile financiare.

O strategie presupune echilibrarea priorităților unui angajator de satisfacție a angajaților și satisfacția părților interesate.

Managerii de resurse umane pentru unele companii mari, în special cele cu cincizeci sau mai mulți angajați, ar putea avea nevoie să aleagă furnizarea de asistență medicală de grup.

Instruire și dezvoltare pentru angajați viitori

Rolul strategic pe care managerii de resurse umane îl joacă în formarea și dezvoltarea angajaților pregătește forța de muncă pentru pozițiile viitoare ale firmei.

Poziția de manager de resurse umane include:

  • Evaluarea performanței;
  • Procedurile de promovare internă;
  • Planificarea succesiunii.

Motivația și menținerea angajaților pot fi îmbunătățite prin formare și dezvoltare.

O metodă eficientă de motivare a angajaților care integrează aspectele de recrutare și selecție a resurselor umane cu relațiile cu angajații este integrarea programelor de recunoaștere a angajaților în politicile de promovare.

Promovarea relațiilor de muncă între angajați și angajatori

Unii manageri de resurse umane cred că numai divizia de relații cu angajații a departamentului de resurse umane este responsabilă pentru promovarea conexiunii angajator-angajat. Asta este neadevărat.

Menținerea unui program de relații cu angajații este o componentă crucială a strategiei de resurse umane, deoarece relațiile cu angajații reprezintă o parte atât de mare a fiecărei discipline, inclusiv:

  • Compensarea
  • Beneficiile
  • Siguranța
  • Formarea
  • Dezvoltarea angajaților

Un program de relații cu angajații are două părți:

-implementarea unei proceduri de anchetă la locul de muncă;

-aplicarea unor practici corecte de angajare.

Rolul strategic al unui manager de resurse umane este acela de a alege cele mai bune metode de a atrage un număr mare de candidați prin proceduri eficiente de recrutare și selecție.

Inspectorii HR Roman recunosc și abordează preocupările la locul de muncă. Intrați în legătură cu consilierii noștri pentru a putea administra eficient capitalul uman!