HR Oltenița (Resurse Umane Oltenița) amintește că orice loc de muncă poate experimenta nemulțumiri, conflicte și performanțe slabe ca urmare a eșecurilor de comunicare și a ideilor greșite.
Specialiștii noștri vin cu soluții despre cum puteți gestiona sau preveni aceste circumstanțe menținând în același timp o comunicare interpersonală excelentă.
HR Oltenița (Resurse Umane Oltenița) promovează relațiile bune la locul de muncă
Nemulțumirile, conflictele și performanțele slabe vă pot afecta reputația și conexiunile cu colegii, managerii și clienții.
Iată câteva indicații din partea experților în managementul forței de muncă ai HR Oltenița care vă vor ajuta să vă consolidați capacitatea de a comunica și să promovați relații bune de lucru.
Trebuie să înțelegeți rădăcina unei probleme de comunicare înainte de a încerca să o remediați.
- A existat o neînțelegere, o diferență de opinii, o părtinire personală sau culturală sau o problemă tehnică?
- Dumneavoastră sau cealaltă parte ați făcut greșeli sau ați avut neînțelegeri?
Evitați să dați vina sau să judecați pe cineva și încercați să rămâneți obiectiv. Puneți întrebări, acordați atenție și clarificați orice confuzie.
Un limbaj precis și politicos este o componentă a unei bune comunicări
Diferitele canale de comunicare au fiecare propriile avantaje și dezavantaje. De exemplu, e-mailul este practic și eficient, dar poate fi impersonal și predispus la neînțelegeri.
Deși apelurile telefonice sunt mai expresive și mai interactive, ele pot fi, de asemenea, obstructive și dificil de captat.
Întâlnirile față în față sunt mai interactive și mai cooperante, dar pot necesita mult timp și efort pentru a fi organizate.
Experții în resurse umane ai HR Oltenița atenționează să fiți atenți la tonul, stilul și protocolul adecvat pentru fiecare canal pe măsură ce îl selectați, ținând cont de scopul, publicul și mesajul dumneavoastră.
Utilizarea unui limbaj precis și politicos este una dintre cele mai importante componente ale unei bune comunicări. Recomandările managerilor HR sunt:
- Nu folosiți acronime, argou sau jargon pe care cealaltă persoană nu le-ar putea înțelege.
- Folosiți un limbaj simplu și aranjați-vă logic propozițiile și paragrafele.
- Evitați să folosiți sarcasmul, criticile sau insultele și fiți în schimb drăguț, pozitiv și plăcut.
- Pentru a vă asigura că toată lumea este pe aceeași pagină și de acord, utilizați comentarii, rezumate și confirmări.
Preferințe și așteptări de comunicare diferite
Inspectorii HR Oltenița amintesc că diferiți oameni au diverse preferințe și așteptări de comunicare.
- Unii oameni sunt mai asertivi, în timp ce alții sunt mai liniștiți, emoționali sau raționali.
- Unii oameni preferă faptele, alții preferă narațiunea, în timp ce alții preferă detaliile sau imaginea de ansamblu.
Trebuie să vă modificați stilul și metoda de comunicare pentru a se potrivi cu cele ale celeilalte persoane pentru a interacționa eficient cu ea.
Fiți atenți la indiciile lor, aflați de ce au nevoie și modificați-vă tonul, ritmul și subiectul în consecință, spun inspectorii în resurse umane.
Comunicarea, o abilitate învățată și dezvoltată
O abilitate care poate fi învățată și dezvoltată este comunicarea. Toată lumea este falibilă, iar greșelile sunt comune. Important este să creșteți și să evoluați ca urmare a greșelilor dumneavoastră.
- Gândiți-vă la interacțiunile cu ceilalți, evaluați stilul de comunicare și cereți feedback.
- Găsiți modalități de a citi, scrie, asculta, vorbi sau urmați cursuri pentru a vă perfecționa și a vă îmbunătăți abilitățile de comunicare.
- Fiți flexibil, curios și deschis la idei noi.
Stingătorul cu pulbere ABC TIP P3- Românesc este acum în stoc în magazinul SSMescu! Solicită o ofertă de preț!
Cereți asistență echipei HR Oltenița
Conflictele pot rezulta ocazional din neînțelegeri și întreruperi de comunicare. Când se întâmplă acest lucru, trebuie să răspundeți profesional și constructiv. Echipa HR Oltenița precizează:
- Nu ignorați sau evitați conflictul, dar este important ca acesta să nu escaladeze sau să-l faceți personal.
- Găsiți un teren comun și o soluție de câștig concentrându-vă mai degrabă pe problemă decât pe individ.
- Folosiți cuvinte înălțătoare, acceptați punctul de vedere al celeilalte persoane și fiți respectuos atunci când vă exprimați propriile nevoi și preocupări.
Dacă este necesar, cereți asistență conducerii companiei sau unui mediator. Contactați echipa HR Oltenița!