HR București-Ilfov (Resurse Umane București-Ilfov) este serviciul care examinează politicile și procesele interne ale companiilor ca parte a unui audit de personal pentru a se asigura că acestea continuă să fie adecvate și în conformitate cu legea.
HR București-Ilfov (Resurse Umane București-Ilfov) examinează sistemele și practicile nescrise
Este esențial ca angajații să primească informații actuale și semnificative despre locurile lor de muncă și despre companie, pentru a avea o forță de muncă angajată și motivată, ceea ce este esențial pentru succesul corporativ.
Acest lucru îi va ajuta pe manageri să învețe cum să trateze membrii personalului în mod corect și consecvent, ceea ce va crește productivitatea și va reduce riscul pentru companie.
Efectuarea auditului de către HR București-Ilfov este un exercițiu dezirabil și benefic pentru organizații.
Un audit poate examina sistemele și practicile nescrise care ar fi putut evolua în timp, pe lângă revizuirea politicilor și procedurilor scrise. Deși ar putea fi efectuate mai des dacă este necesar, auditurile se fac în general o dată pe an.
Cum se efectuează un audit de personal
Inspectorii HR București-Ilfov ai RSGE București-Ilfov explică cum se efectuează mai exact un audit de resurse umane. Obținerea acestor informații poate fi ocazional prima provocare.
Auditurile ar trebui să ia în considerare întregul spectru de politici și procese din cadrul unei corporații, în plus față de orice acord contractual.
Primul pas ar fi să luați în considerare locul în care sunt păstrate datele, cum ar fi un manual pentru angajați, politici și exemple de contracte, și să le înregistrați într-o ordine logică pentru revizuire.
Segmentarea auditului poate fi utilă
Lucrarea prin materialele scrise în conformitate cu ciclul de viață al angajaților este de obicei benefică după ce tot conținutul este disponibil. De exemplu:
- Care este procedura internă de angajare atunci când un post devine disponibil?
- Există reglementări de angajare?
- Cine este responsabil cu postarea reclamelor și crearea fișelor de post?
Următorul pas logic ar fi extinderea unei oferte de muncă, luarea în considerare a verificării referințelor și efectuarea investigațiilor privind dreptul la muncă.
Odată ce începeți un audit, poate părea descurajant, dar atunci segmentarea acestuia poate fi utilă.
Vă recomandăm să vă concentrați pe următoarele categorii, chiar dacă unele organizații pot avea reglementări suplimentare, mai specifice, care trebuie revizuite:
- Selecția și recrutarea personalului
- Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR)
- Fișiere și stocare pentru HR București-Ilfov
- Securitate și sănătate
- Verificarea dreptului la muncă
- Acorduri de angajare
- Manual pentru angajați și politici
- Educarea și dezvoltarea angajaților
- Supravegherea performanței
- Disciplinar, recompensa și recunoaștere
- Strategii de încheiere a contractului de muncă
Luați în considerare dacă sunt necesare actualizări atunci când analizați documentele la care aveți acces pentru a vă asigura că acestea sunt:
-conforme din punct de vedere legal;
-reflectă cele mai bune practici;
-reflectă starea și cultura actuală a organizației.
Obțineți opiniile membrilor personalului și managerilor
Este esențial să vă gândiți la orice domenii în care politicile și procedurile actuale ar putea să nu reflecte cu exactitate practica curentă.
Departamentul HR București-Ilfov al RSGE București-Ilfov recomandă să obțineți opiniile membrilor personalului și managerilor care au atribuții în fiecare dintre domeniile de politică pentru a detecta orice contradicții.
Pentru a include opiniile lor în procedura de audit a HR București-Ilfov, va trebui să îi întrebați despre percepția lor cu privire la acuratețea politicilor și proceselor companiei, precum și dacă aceștia consideră că ar putea fi făcute modificări.
Pentru a face prioritare orice activități necesare pe baza acestui lucru, este recomandabil să se efectueze un audit al dosarelor de personal pe lângă auditul documentelor, verificând ceea ce este și nu este inclus.
Există, de exemplu, un control verificat al dreptului de muncă și un contract de muncă semnat? Dacă nu, acestea ar trebui să fie verificate mai întâi.
Oferta noastră de nerefuzat: echipamente de protecție personalizate de înaltă calitate!
Conformitatea legală este prioritară
După efectuarea unui audit HR și identificarea domeniilor care trebuie abordate, personalul HR București-Ilfov al RSGE București-Ilfov vă sfătuiește să vă prioritizați eforturile, astfel încât să vă concentrați mai întâi pe conformitatea legală.
De asemenea, puteți stabili un calendar pentru abordarea zonelor cu prioritate medie spre scăzută.
Suntem conștienți de faptul că auditurile HR pot fi provocatoare și consumatoare de timp. Cu toate acestea, HR București-Ilfov al RSGE București-Ilfov vă poate ajuta în întocmirea documentației rezultată în urma auditului de resurse umane.
Solicitați oferta echipei noastre care vă oferă suport pentru efectuarea auditului de resurse umane!