SSM Jilava

SSM JilavaSSM Jilava dezvoltă programe de securitate și sănătate în muncă pentru a ajuta la prevenirea accidentelor și rănirilor. Acest exemplu de document conține componentele de bază ale unui program, pe care le puteți modifica și adăuga, după cum este necesar, pentru a vă crea propriul program unic.

Obiectivele SSM Jilava pentru bunăstarea la locul de muncă

Programul de sănătate și siguranță al SSM Jilava oferă o varietate de servicii, instruire și resurse, dezvoltate cu contribuția industriei, pentru a vă sprijini programul de sănătate și siguranță în muncă.

Indiferent dacă începeți un program pentru prima dată și nu știți de unde să începeți, fie că doriți să vă îmbunătățiți programul actual, SSM Jilava vă ajută să ajungeți acolo.

Concentrându-vă pe prevenirea și gestionarea eficientă a accidentărilor la locul de muncă, vă puteți ajuta să vă mențineți angajații în siguranță și sănătoși, economisind în același timp și bani companiei dumneavoastră.

Multe ramuri ale industriei pot să nu fie percepute ca fiind periculoase, dar SSM Jilava a identificat multe pericole la locurile de muncă ce pot duce la răni grave. Când un angajat este rănit la locul de muncă, costurile directe de asigurare sunt doar vârful aisbergului.

Rănirile angajaților pot provoca suferințe personale și vor duce la creșterea costurilor pentru compania dumneavoastră. Dacă luați în considerare aceste costuri ascunse suplimentare, devine clar că aveți multe de pierdut dacă nu aveți practici puternice de sănătate și securitate în muncă.

Manusi Spuma Nitril CT HR

 

SSM Jilava efectuează evaluarea riscurilor

Un program de sănătate și securitate în muncă este un proces de gestionare a sănătății și securității la locul de muncă. Un program SSM va ajuta la prevenirea rănilor și a altor incidente costisitoare. SSM Jilava efectuează evaluarea riscurilor pentru a depista din timp ce pericole pot apărea la locul de muncă.

Trebuie să efectuați o evaluare anuală a primului ajutor la locul de lucru pentru a determina capacitatea acestuia de a îndeplini cerințele de bază de prim ajutor. SSM Jilava repetă procesul de evaluare ori de câte ori apare o schimbare semnificativă care afectează evaluarea în operațiunile întreprinderii.

Pentru analiza de risc, SSM Jilava ia în considerare următoarele:

  • Numărul de lucrători care pot solicita primul ajutor în orice moment.
  • Natura și amploarea riscurilor și pericolelor la locul de muncă.
  • Tipurile de leziuni care pot apărea.
  • Orice bariere în calea acordării primului ajutor unui lucrător accidentat.
  • Timpul necesar pentru a transporta un lucrător accidentat la tratament medical.

Măsuri de precauție recomandate de SSM Jilava

SSM Jilava întocmește o fișă de evaluare a primului ajutor care vă poate ajuta să determinați cerințele de prim ajutor pentru locul de muncă. Această secțiune abordează părți importante suplimentare ale programului dumneavoastră de sănătate și securitate în muncă.

În funcție de natura afacerii, SSM Jilava recomandă să adăugați mai multe elemente la programul de securitate și sănătate în muncă.

Legea nr.319/2006 privind protecția muncii specifică faptul că indiferent de dimensiunea afacerii, trebuie să aveți un program de sănătate și siguranță în muncă. Datorită măsurilor SSM, reduceți rata și durata rănilor, menținându-vă angajații sănătoși și în siguranță.

Îmbunătățirea continuă a măsurilor SSM

Îmbunătățirea măsurilor de securitate și sănătate în muncă înseamnă:

  • Îmbunătățirea moralului angajaților, a productivității și serviciilor pentru clienți.
  • Demonstrarea angajamentului companiei față de o cultură sănătoasă și sigură la locul de muncă.
  • Atragerea, recrutarea și păstrarea angajaților care apreciază un loc de muncă sigur și sănătos.
  • Economisirea timpului sporind participarea personalului și asumarea securității și sănătății la locul de muncă.

Un program eficient de SSM vă ajută să preveniți incidentele și vătămările. De asemenea, vă ajută să faceți față oricăror incidente care apar. Specificul a ceea ce aveți nevoie într-un program SSM va varia în funcție de numărul de lucrători pe care îi aveți.

Fiecare loc de muncă este diferit, așa că SSM Jilava dezvoltă un program SSM care abordează nevoile specifice ale operațiunilor din cadrul organizației. Programul SSM este revizuit anual și sunt incluși și lucrătorii în procesul de revizuire.

În calitate de angajator, trebuie să furnizați echipamentul, consumabilele, facilitățile, însoțitorii de prim ajutor și serviciile necesare pentru a trata lucrătorii răniți și pentru a vă asigura că aceștia sunt transportați la un centru medical.

Costuri suplimentare pentru încălcarea legilor SSM

Un program SSM bine întocmit poate reduce costurile firmelor. Subiectele abordate de SSM Jilava pentru o bună implementare a măsurilor de securitate și sănătate includ următoarele:

  • Sistemul de informații privind materialele periculoase la locul de muncă.
  • Prevenirea violenței.
  • Păstrarea evidenței accidentelor de muncă.

Evitați potențialele penalități și amenzi din partea ITM Jilava respectând cerințele legale ale Regulamentului privind securitatea și sănătatea în muncă.

Completați formularul de ofertă, iar echipa SSM Jilava vă va contacta în cel mai scurt timp!