ISCIR – RSVTI Bocsa

iscir bocsa rsvti bocsa
iscir bocsa rsvti bocsa

In timp ce totul din camion incepe si se termina cu sistemul hidraulic, o macara hidraulica este mai mult decat simpla hidraulica. Exista multe componente implicate in ridicarea unei sarcini. Contactati-ne pentru oferta rapida ISCIR Bocsa – RSVTI Bocsa.

Macaralele hidraulice ISCIR Bocsa

Indiferent de model, macaralele turn au urmatoarele componente principale:

MAST – turnul principal de sprijin al macaralei. In timpul instalarii macaralei, stalpii de otel care o compun sunt interconectati.

UNITATE DE ROTATIE – Acesta este motorul care permite macaralei sa se roteasca.

CABINA DE OPERARE – cabina din care este condusa macaraua; contine comenzi operationale si toate instrumentele de control.

MANEUVER ARM – se extinde orizontal de la macara, in functie de tipul pe care il poate deplasa atat pe orizontala, cat si pe verticala.

SISTEM DE ECHILIBRARE / ECHILIBRARE – este sistemul care masoara corpurile si le echilibreaza cu greutati.

CARLIGELE – Acestea sunt cele doua componente utilizate pentru a atarna sarcini pe macara si pentru a le ridica.

CONTRAPESI – Acestea sunt componente fundamentale pentru mentinerea macaralei pe osie, mentinandu-i centrul de greutate intr-o pozitie adecvata, compensand greutatea sarcinilor deplasate de macara.

Cea mai recunoscuta parte a oricarei macarale este bratul. Acesta este bratul de macara din otel care tine sarcina. Ridicat chiar in spatele cabinei operatorului, bratul este o parte esentiala a unei macarale, permitand masinii sa ridice sarcini la o inaltime de cateva zeci de picioare.

Majoritatea macaralelor hidraulice au un brat cu mai multe sectiuni telescopice. De exemplu, o macara hidraulica Link-Belt de 70 de tone are un brat cu trei sectiuni telescopice. Acest brat special are 127 de picioare (38,7 metri) lungime.

Unele brate sunt echipate cu un brat, care este structura neta atasata la capatul bratului. Pe macaraua hidraulica ISCIR Bocsa de 70 de tone, centura are o lungime de 20,4 metri, oferind macaralei o lungime totala de 59,1 metri (194 picioare). Pe masura ce sarcina este ridicata, sectiunile sunt telescopate la inaltimea dorita.

Pentru a gestiona sarcina, bratul trebuie sa se poata misca la dreapta si la stanga, precum si in sus si in jos. Daca subcabina operatorului intalneste un angrenaj Rotex intr-un rulment rotativ care se roteste cu 2 rotatii pe minut (rpm).

Achizitionati acum echipamente PSI si materiale PSI.

Acest motor hidraulic cu doua sensuri este montat ISCIR Bocsa in cabina si adapostit intr-o capacitate metalica pentru a preveni ranirea. Aceasta rotatie este controlata de o pedala hidraulica activata de mancarimea din cabina.

Angrenajul mare de sub cabina este angrenajul Rotex, care permite cabinelor sa se roteasca si sa miste bratul dintr-o parte in alta.

Macaralele hidraulice pentru camioane sunt utile pentru ridicarea incarcaturilor grele la inaltimi mari si acest lucru este important pentru ca camionul sa fie complet stabil in timpul operatiei de ridicare.

Anvelopele nu ofera stabilitatea necesara, asa ca vehiculul foloseste bare, care actioneaza ca cantare pentru a impiedica macaraua sa se incline prea mult inauntru sau in sus. Stabilizatoarele folosesc sisteme hidraulice pentru a ridiculiza intregul camion, anvelopele si toate, in picioare.

Stabilizatorii sunt compusi din grinda, care este piciorul stabilizator, si clapeta, care este piciorul. Uneori, „flotante” sunt plasate sub amortizor pentru a dispersa forta si sarcina macaralei peste beton sau pavaj. Plutitoarele sunt de obicei scanduri de lemn aliniate pentru a crea o baza mai mare decat tamponul in sine.

Stabilizoarele mentin macaraua echilibrata in timpul ridicarii. Insertul arata toate stabilizatoarele extinse.

Stabilizatoarele sunt doar un mecanism folosit pentru echilibrarea macaralei in timpul operatiunilor de ridicare. Exista, de asemenea, contragreutati amovibile care pot fi asezate pe partea din spate a macaralei in partea de jos a cabinei. Aceste contragreutati impiedica rasturnarea macaralei in timpul functionarii.

Cantitatea de contragreutate necesara pentru o anumita ridicare este determinata de greutatea incarcaturii, raza bratului si unghiul bratului in timpul operatiunii. Macaraua Link-Belt de 70 de tone are contragreutati care functioneaza pe sectiuni de 4.000 de lire (1.814 kg). Contragreutatea este utilizata numai in timpul ascensoarelor; acestea trebuie scoase inainte ca vehiculul sa poata fi condus.

Completeaza formularul de mai jos pentru o oferta rapida, sau click AICI.