Influențele sociale comportamentale

0
346
Influențele sociale comportamentale
Influențele sociale comportamentale

Siguranța comportamentală, influențele sociale comportamentale, de ce este important pentru toți angajații și este un ingredient esențial pentru toate comunicările dvs. de siguranță.

Influențele sociale comportamentale

Influențe sociale comportamentale

Noii angajați își aduc personalități, perspective și istorii unice la locul de muncă. Care este mentalitatea lor de siguranță?
Care era cultura de siguranță a angajatorului anterior?

Acestea merită luate în considerare în timpul procesului de îmbarcare a noilor angajați.

Citești această publicație pentru că ai o pasiune pentru siguranță. Promovați un mediu de lucru sigur pentru angajații dvs.

Aveți o viziune clară asupra culturii de siguranță a locului de muncă. Vrei ca angajații noștri să-ți împărtășească viziunea, să-ți îmbrățișeze viziunea și să trăiască prin ea. Cum îi influențați?

Printre procesele tipice de orientare în siguranță se numără:

  • Revizuirea regulilor companiei de salvare și a politicilor de siguranță
  • Instruirea echipamentelor
  • Utilizarea echipamentului individual de protecție și respectarea acestuia
  • OSHA sau cerințele de certificare pentru locurile de muncă
  • Proceduri de urgență

Ceea ce mulți profesioniști în domeniul siguranței nu le-au luat în considerare sunt influențele sociale care afectează comportamentul noilor angajați.

Există factori sociali și psihologici care au o influență enormă asupra comportamentelor angajaților.

Când în Roma, facem așa cum face romani

Un exemplu de zi cu zi este piesele de râs care sunt aplicate sitcomurilor. Directorii de televiziune adaugă râsete artificiale, conservate în sitcom-uri, deoarece ne influențează să râdem.

Nu este vorba de a fi bine sau rău. Este vorba de a fi uman.
Odată ce sunteți conștient de acest fenomen, veți începe să îl remarcați în viața de zi cu zi.

Vara trecută, fiica mea a participat la o tabără de zi. Una dintre clasele în care a participat a fost despre eticheta.

Ea a adus acasă o diagramă de dimensiuni de viață a unui loc formal de luat masa în care ea a trebuit să eticheteze diferite furci, plăci, etc, care sunt asociate cu mese fina.

Ea a explicat când să folosească fiecare furculiță și cuțit specific, unde sunt plasate plăcile etc.

A făcut o treabă bună să mă antreneze! Câteva săptămâni mai târziu, m-am trezit participând la o ceremonie care a inclus o cină formală.
Știam regulile de la fiica mea; ma antrenat bine.

Dovada socială prezentă în această situație ma influențat mai mult decât instruirea anterioară pe care o primisem.

Două aspecte ale Probei Sociale merită luate în considerare:

    • Este mai puternic atunci când persoanele se află în circumstanțe ambigue sau nesigure.
    • Persoanele percepute de o persoană exercită cel mai puternic nivel de Dovadă Socială.

Imaginați-vă că sunteți o nouă angajare în organizația dvs.

În mod natural, sunteți sigur în noul dvs. mediu de lucru. Veți vedea colegii dvs. pentru a vedea cum să se comporte.

Comunică „De ce” de siguranță

„Motivul-Respect” se regăsește în lista de tendințe umane. El ilustrează această tendință importantă cu o anecdotă pe care o spune frecvent în timpul discursurilor publice.

Este vorba despre puterea comunicativă de ce. Oamenii iubesc poveștile. Povestirea este cea mai puternică metodă de comunicare umană.

Face parte din ADN-ul nostru. Cei mai mari lideri, profesori și comunicatori știu acest lucru. Ei știu, de asemenea, că povestirile bune conțin elementul de ce.

Trebuie să știm de ce eroul își duce călătoria periculoasă. În mod similar, învățarea eficientă conține, de asemenea, elementul de motiv. De ce legăturile se reunesc într-o poveste coerentă și memorabilă.

De ce este esențială comunicarea privind siguranța. De ce aduce înțeles acțiunile unui angajat, altfel, de ce o face? Fiecare comunicare privind siguranța trebuie să fie o poveste coerentă care conține elementul de motiv. Adu-ți aminte de Braun. Elementul de bază din comunicarea privind siguranța. . .

  • crește înțelegerea angajatului
  • crește percepția angajatului asupra importanței
  • crește gradul de respectare a angajatului

De ce este important pentru toți angajații și este un ingredient esențial pentru toate comunicările dvs. de siguranță.

Oare noii dvs. angajați știu de ce au fost respectate regulile de salvare a fiecărei organizații? Dacă nu, ele vor fi doar o listă de reguli care nu vor rezona la nivel personal.

Maximizați impactul comunicațiilor dvs. asupra noilor angajați, făcând siguranța personală. Împingeți orientarea de siguranță dincolo de o activitate de listă de verificare.

Includeți elementul motiv de fiecare dată când comunicați siguranța.

Primele câteva săptămâni de lucru pentru un nou angajat sunt critice. Aceasta este cea mai bună ocazie a companiei de a influența abordarea și atitudinea angajatului față de siguranță.

Țineți cont de tendințele umane naturale atunci când vă executați procesul de orientare.