Influențele sociale afectează comportamentul de siguranță al noului angajat

0
289
Influențele sociale afectează comportamentul de siguranță al noului angajat
Influențele sociale afectează comportamentul de siguranță al noului angajat

De ce este important pentru toți angajații și este un ingredient esențial pentru toate comunicările dvs. de siguranță.

Influențele sociale afectează comportamentul de siguranță ale noului angajat
Influențele sociale afectează comportamentul de siguranță ale noului angajat

Noii angajați își aduc personalități, perspective și istorii unice la locul de muncă. Care este mentalitatea lor de siguranță?
Care era cultura de siguranță a angajatorului anterior? Acestea merită luate în considerare în timpul procesului de îmbarcare a noilor angajați.

Citești această publicație pentru că ai o pasiune pentru siguranță. Promovați un mediu de lucru sigur pentru angajații dvs. Aveți o viziune clară asupra culturii de siguranță a locului de muncă. Vrei ca angajații noștri să-ți împărtășească viziunea, să-ți îmbrățișeze viziunea și să trăiască prin ea. Cum îi influențați?

Printre procesele tipice de orientare în siguranță se numără:

  • Revizuirea regulilor companiei de salvare și a politicilor de siguranță
  • Instruirea echipamentelor
  • Utilizarea echipamentului individual de protecție și respectarea acestuia
  • OSHA sau cerințele de certificare pentru locurile de muncă
  • Proceduri de urgență

Fiecare nou angajat trece prin lista de verificare a organizației privind cunoștințele privind siguranța și cerințele de conformitate pentru locul de muncă. Acest lucru este esențial deoarece oferă angajări cu așteptări clare de siguranță în noua lor poziție. Ceea ce mulți profesioniști în domeniul siguranței nu le-au luat în considerare sunt influențele sociale care afectează comportamentul noilor angajați. Există factori sociali și psihologici care au o influență enormă asupra comportamentelor angajaților. Acești factori sunt deosebit de puternici pentru noii angajați. Acești factori nu se află pe o listă de verificare a orientărilor privind siguranța, dar pot avea un efect mai mare asupra abordării noii angajări în ceea ce privește siguranța decât asupra activităților formale în procesul dvs. de orientare în domeniul siguranței.

Când în Roma, facem așa cum face romani

Dovada socială este un fenomen care a fost studiat extensiv de către psihologii sociali. Profesorul psiholog Robert Cialdini a rezumat numeroase experimente bine cunoscute, studii și exemple istorice de dovadă socială în cartea sa „Influența, Psihologia persuasiunii”. Puțini dau seama de efectul exagerat pe care îl are dovada socială asupra comportamentelor noastre. Un exemplu de zi cu zi este piesele de râs care sunt aplicate sitcomurilor. Directorii de televiziune adaugă râsete artificiale, conservate în sitcom-uri, deoarece ne influențează să râdem. S-ar putea să luați în considerare melodiile râde și furios. Este posibil să nu-i placi, dar cercetătorii au demonstrat că lucrează (Smyth & Fuller, 1972; Fuller & Sheehy-Skeffinton, 1974; Nosanchuk & Lightstone, 1974). Alții râd, așa că ne simțim obligați să râdem. Directorii de televiziune știu ce fac.

Un exemplu mai serios de dovadă socială este infamul caz de crimă din New York din 1964 al lui Catherine Genovese. Mai mult de 30 de martori au văzut victima fiind înjunghiată în public peste 30 de minute. Poliția nu a fost chemată și nici unul dintre martori nu a intervenit. Această manifestare a Dovada Socială a fost, de asemenea, numită Efectul Bystander. „Aș fi făcut ceva!” vă puteți spune singur. Poate, dar acesta este un exemplu extrem al puterii Dovada Socială. Luăm comportament de la cei din jurul nostru. Nu este vorba de a fi bine sau rău. Este vorba de a fi uman.
Odată ce sunteți conștient de acest fenomen, veți începe să îl remarcați în viața de zi cu zi. Vara trecută, fiica mea a participat la o tabără de zi. Una dintre clasele în care a participat a fost despre eticheta. Ea a adus acasă o diagramă de dimensiuni de viață a unui loc formal de luat masa în care ea a trebuit să eticheteze diferite furci, plăci, etc, care sunt asociate cu mese fina. Ea a explicat când să folosească fiecare furculiță și cuțit specific, unde sunt plasate plăcile etc. A făcut o treabă bună să mă antreneze! Câteva săptămâni mai târziu, m-am trezit participând la o ceremonie care a inclus o cină formală.
Știam regulile de la fiica mea; ma antrenat bine. Știam că așezarea plăcii de pâine, ce cuțit să folosesc etc., dar nu mă puteam ajuta. Când serverul cu cearceafuri a început să meargă pe jos, am început să mă uit la colegii mei de masă pentru a vedea ce plăcuțe și cuțite le-au atins. Instruirea mea a avut o spate. Dovada socială prezentă în această situație ma influențat mai mult decât instruirea anterioară pe care o primisem.

Două aspecte ale Probei Sociale merită luate în considerare:

    • Este mai puternic atunci când persoanele se află în circumstanțe ambigue sau nesigure.
    • Persoanele percepute de o persoană exercită cel mai puternic nivel de Dovadă Socială.

Imaginați-vă că sunteți o nouă angajare în organizația dvs. În mod natural, sunteți sigur în noul dvs. mediu de lucru. Veți vedea colegii dvs. pentru a vedea cum să se comporte.
If your new peers are behaving in a safe manner and following the company rules, you will do the same. What impacts a person’s safety behaviors more, a checklist of rules and technical training or the behaviors of their fellow employees? When in Rome, we do as the Romans do. Not because we want to, but because we can’t help ourselves. Consider Social Proof when devising a strategy for your new employee’s on-the-job training. Surround new hires with the employees that embody the safety behaviors you want replicated. Social Proof is a powerful force. Use it to your advantage.

Comunică „De ce” de siguranță

Există un înțelept pe nume Charlie Munger. El este partenerul de afaceri de lungă durată al lui Warren Buffett de la Berkshire Hathaway. Charlie a avut o fascinație pe tot parcursul vieții cu intersecția dintre psihologie și afaceri, sau ceea ce el numește Psihologia Neînțelegerii Umane. După ce a observat modele în viață și afaceri, un om foarte curios și bine citit, Charlie caută motivele pentru care oamenii inteligenți fac decizii proaste. Concluziile la care a ajuns Charlie și-au informat deciziile de investiții. Performanța stocului Berkshire Hathaway în ultimii 40 de ani poate fi un indicator al eficacității modelului său.

Modelul lui Charlie este un amestec frumos de cercetare psihologică și experiență de viață. Scrierea și discursurile sale la universități sunt pline de viziuni aplicabile vieții de zi cu zi. Charlie a identificat câteva tendințe naturale, umane care duc la o judecată greșită. De ce oamenii inteligenți, bine intenționați iau decizii proaste? În contextul nostru în materie de siguranță, de ce muncitorii care muncesc din greu fac decizii proaste care pun în pericol pe ei înșiși sau pe colegii lor?

„Motivul-Respect” se regăsește în lista de tendințe umane a lui Charlie. El ilustrează această tendință importantă cu o anecdotă pe care o spune frecvent în timpul discursurilor publice.

„Carl Braun, care a creat Compania CF Braun Engineering, a avut o altă regulă, de la psihologie, care, dacă sunteți interesată de înțelepciune, ar trebui să facă parte din repertoriul dvs. …

„Regula lui pentru toate comunicațiile companiei Braun a fost numită cele cinci Ws – a trebuit să-i spuneți cine va face ce, unde, când și de ce. Și dacă ați scris o scrisoare sau o directivă în compania Braun spunând cuiva să facă ceva , și nu i-ai spus de ce ai putea fi concediat. De fapt, ai fi concediat dacă ai făcut-o de două ori.

„S-ar putea să te întrebi de ce este atât de important? Ei bine, din nou, este o regulă a psihologiei … dacă spuneți întotdeauna oamenilor de ce, ei o vor înțelege mai bine, o vor considera mai importanți și vor fi mai mult este posibil să se conformeze. Chiar dacă nu vă înțeleg motivul, va fi mai probabil să se conformeze.

„Deci, există o regulă de fier care, așa cum doriți să începeți să înțelegeți lumea, întrebând de ce, de ce, de ce, în comunicarea cu ceilalți despre tot, doriți să includeți de ce, de ce, de ce. să rămânem de ce „.

Charlie Munger „Rațiunea-Respect” este vorba despre puterea comunicativă de ce. Oamenii iubesc poveștile. Povestirea este cea mai puternică metodă de comunicare umană. Face parte din ADN-ul nostru. Cei mai mari lideri, profesori și comunicatori știu acest lucru. Ei știu, de asemenea, că povestirile bune conțin elementul de ce. Trebuie să știm de ce eroul își duce călătoria periculoasă. În mod similar, învățarea eficientă conține, de asemenea, elementul de motiv. De ce legăturile se reunesc într-o poveste coerentă și memorabilă.

De ce este esențială comunicarea privind siguranța. De ce aduce înțeles acțiunile unui angajat, altfel, de ce o face? Fiecare comunicare privind siguranța trebuie să fie o poveste coerentă care conține elementul de motiv. Adu-ți aminte de Braun. Elementul de bază din comunicarea privind siguranța. . .

  • crește înțelegerea angajatului
  • crește percepția angajatului asupra importanței
  • crește gradul de respectare a angajatului

De ce este important pentru toți angajații și este un ingredient esențial pentru toate comunicările dvs. de siguranță. Oare noii dvs. angajați știu de ce au fost respectate regulile de salvare a fiecărei organizații? Dacă nu, ele vor fi doar o listă de reguli care nu vor rezona la nivel personal. Maximizați impactul comunicațiilor dvs. asupra noilor angajați, făcând siguranța personală. Împingeți orientarea de siguranță dincolo de o activitate de listă de verificare. Includeți elementul motiv de fiecare dată când comunicați siguranța.

Primele câteva săptămâni de lucru pentru un nou angajat sunt critice. Aceasta este cea mai bună ocazie a companiei de a influența abordarea și atitudinea angajatului față de siguranță. Țineți cont de tendințele umane naturale atunci când vă executați procesul de orientare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here